domatesguzeli Kızlar bebeğim 8 aylık ben gece beslenmesini kesicem bugün çünkü çok sık uyanıtor emdiğide yok yani. Bunun yerine rüya öğünü yapıcam 3-4 gün deniycem bu şekilde aranızda gece beslenmesini kesip fark gören varmı uykuları düzeldimi bebişlerinizin
Cernsnmz Sibtug benimki de 25 aylık mamayı bırakalı 1 hafta oldu deliriyorum resmen geceleri gündüzmüş gibi kalkıp oyun oynuyor inşallah geçici bır durumdur 😭
yigidoo02 domatesguzeli canım burdan okuduğum bilgi şöyleydi bebekler 8.aydan sanırım 17.aya kadar(17 olmaya da bilir tam hatırlamıyorum) ayrılık kaygısı yaşarmış bu güvenli bağlanmanın bir göstergesiymis aç olduğu için değil de seni hissetmek için uyanıp emmek istiyorlarmış benim bebeğim de 8 aylık hiç uyanmazdi gece beslenmesi için bazen ben içim rahat etmez uyanıp emzirirdim ama şuan gece 4-5 defa uyanıp memeyi bir iki kez çekip geri uyuyor yani istesen de istemesen de bebeğin uyanıp seni hissetmek isteyecek 💐
domatesguzeli yigidoo02 sanıeım bu yüzden ya anlam veremiyorum ki normalde emzirir koyardım yatağına kıcını döner uyurdu şimdi nekadar uykuya dalsa bile kucağımdan bıraktığım an uyanıp ağlıyor kucağa alıyorum kendini geri atıyo kafayı yediricek bana 😞
yigidoo02 domatesguzeli evet sürekli kucakta durmak istiyorlar gözlerinin önünde olmayimca ağlıyorlar falan çok zor bir süreç 😮💨🥲
Sibtug domatesguzeli inşallah ama ayakta sallanarak uyuyor belki ondandır sizin moralinizi bozmuş olmayayım ☺️
hayalperest2310 domatesguzeli gece destekli uyumuyor sadece akşam uyuturken hafif sallıyorum gece uyanırsa dalardı kendi kendine normalde ama bu aralar ağlayarak uyanıyo uyumak istemiyo
zeyslittlebaby 11 aylıkken kestim gece beslenmesini, zor da olmadı istemedi zaten sadece ağız oyalıyordu. Ama uyku süresi hiç uzamadi. Hala 3 saatte bir kalkıyor deli oluyorum niye fayda etmedi diye.
domatesguzeli zeyslittlebaby allah yardımcınız olsun benim bebeğim bide sabaha karşı 20 dk da bir uyanıyor saat 4 den sonra sizinki de öylemi
zeyslittlebaby domatesguzeli benimki zaten geç uyuyan bir bebek. 11de uyuyor hemen 1 saat sonra uyanıyor. Sonra 2-3 saatte bir. 5 6 gibi yine uyanıyor sonra 9 a kadar uyuyor. Sürekli mızmız bir şekilde. Bölük pörçük uyumaktan bıktım artık 1 yaşında şuan daha bir gece kesintisiz uyumadık. 3-5 aylık bebekler kesintisiz uyuyor etraftan duyuyorum ben nerde hata yapıyorum diyorum.
domatesguzeli zeyslittlebaby bende aynı şekilde özellikle şuan çok zorlanıyorum 9 da uyuyor saat başı uyanıyor 3 de sahura kalkıyorum o saatten sonra uyanmaları 30 dk da bir oluyor zombi gibiyim arkadaşlarımla konuşuyorum gece hiç uyanmıyor diyolar kuzenlerim falan 😞