minnakfare_ 1 yaşında başladım, yarı zamanlı olarak, 5,5 saat ayrı kalıyoruz, emmeyi seven bi bebek memeyi özlüyor ama saat fazla olmadığı için dayanabiliyor, gelince tabi memeye yapışıp kalıyor, onun dışında normal her zaman ki gibi huyu suyu uykusu, hatta ben olmadığımda daha güzel yemeğini yiyor