Merhaba kızlar oğlum 22 aylık gündüz emmesini bırakalı 1,5 ay falan oldu gece emmesini de 4 gün önce bıraktık. Uykular uzar sandım ama daha da kötüleşti saat başı uyanır oldu. Meme de istemiyor ama derin uykuya dalamıyor. Ayakta sallanarak uyuyor bu arada. Yani bunu yaşayan var mı? Acaba alışma sürecinde olabilri mi?