Atesmomm 32 günlük bebegim var yastık da daha rahat uyuyor duz indirdiğim zaman daralıp bunalıyo uyumuyo yastık kullanan anneler varmı uykuya dalınca alıyorum basından fark ediyo
Sevensevilen Atesmomm çok küçük. Yastık kullanımı riskli. Bebeğim 1,5 yaşında, bu ay alacağım. Artık yastıkta uyumak istiyor
birprensesanesi Atesmomm düz yastık kullanmayın ama düz kafa yastıkları var ben yenidoğan döneminden beri onu kullanıyorum hem rahat hemde kafa şeklini bozmuyor
Atesmomm Maka_Paka bugün alcam sabahları asla uyumuyo gecede yastıkla uykuya dalınca az da olsa rahatlıyorum geri alıyorum basından
Maka_Paka Atesmomm Uzmanlar 2 yaşına kadar bebeklerin yastıksız yatırılmasını öneriyorlar. 2 yaşa kadar solunum yolunun başlangıcının bulunduğu boynun kısa olması nedeniyle ani bebek ölümleri yaşanabilmektedir. İlk 6 aylık dönemde bebeğinizi emzirme sonrası hemen yatırmayın.
Kuzeynepp Atesmomm boyun gelişimini etkiler daha cok küçük kusmada olursa tehlikeli Allah korusun 🙏 17 aylığız hala kullanmıyorum. Reflü yatakları var bas kısımları yüksekte kalıyor bakın isterseniz