Canım anneler bebeğim 5.5 aylık sadece anne sütü alıyor ek gıdaya geçmedim daha. Benim iki dişim inanılmaz kötü sanırım çürümüş ağzımın içi zonkluyor resmen ne uyuduğumdan bir şey anlıyorum ne yediğimden. Dayanamıyorum daha fazla bugün dişciye gitmeyi düşünüyorum. Emzirme işi nasıl oluyor sorun oluyor mu bilgisi olan varsa yazabilir mi