Merhaba doğum yapalı iki buçuk ay oldu ve kabızlığım hâlâ geçmedi öyle ki büyük tuvaletimi yaparken makatim kanıyor. İncir, istisnai
Ispanak, bulgur vs yedim denedim yine de kabizim. Bana şu durumu düzeltecek ne önerirsiniz? Şayet gerçekten makatim ağrıyor 🥺