alpecee benim kızım 9 ay 8 günlük. 8 kilo civarında. İlk aylar kilosu mu az diye doktora sorduğumda çok kızardı bana. Sen bunu takma eğer kritik bi kilo olsa mama başla derim ben uyarırım seni diye. Bende bıraktım sormayı. Bence her bebek farklıdır 10 kilo olan arkadaşımın bebeği de var 7 kilo olan da.. sizde kiloya aldırmayın . Doymadığını düşünüyorsanız bebeğinizin sinyallerini kontrol edin. Uyandığında ben kahvaltı veririm yoğurt-bebe bisküvisi veya pankek-omlet(bazen sade bazen peynirli bazen taze soğanlı bazen havuçlu)
Öğlen hep farklı meyve veriyorum muz-armut-çilek-portakal-üzüm-kayısı (üzüm ve kayısı kurusu veriyorum şuan mevsimi değil diye)
Akşam da çorba-yemek-pilav-yoğurt
*Çorba yemek pilav yaparken zeytinyağı kullanırım başka yağ kullanmam, baharatsız olarak kızıma 3-4 yemek kaşığı kadar ayırırım geri bize kalanına tuz baharat atarım. Bu zamana kadar ona özel yemek yapmadım..
Yatmadan hemen önce de 2-3 yemek kaşığı kadar arı mama veriyorum ki aç uyumasın (tüm mamaları denedik bi sade olan arı mamayı sevdi onu da çok vermiyorum rahatsız etmesin diye)
Her uyandığında ve uyuyacağında da emziririm artık çok uzun süreli emmediği için sık ama az emiyor
Her odada biberonu var o içmezse ben veririm eline mutlaka su içer günde 5 tane rahat dolu çişli bezi olur..
Çocuğunuzu gözlemleyince çok güzel düzen oturur 🥰