Bugün gittim doktora ultrasonla baktı hormon testini de adetin 3.günü gelirsin dedi rahim tertemiz sağ yumurtalık iyi sol da çok az çok çık az tembellik var gibi dedi spor yapıp sağliklı beslenme hormon testi verdiğinde sonucuna göre bakarız dedi güncel kilom da 52