evdeki parolun kaç mg bilmiyorum ama benim 500 mg doktor üst üste 2 tane içebilirsin demişti. Ayrıca doktor Osman GÖNÜLAL arveles içiilebileceğini söylüyor fakat benim kendi doktorum asla içemeyeceğimi söylemişti. O yüzden parol içmeni öneririm fakat yine de içim rahat etmez demezsen 4 saat sonra emzir. Sütü sağıp atmana gerek yok. 4 saat sonunda sütteki etkisini kaybediyor