linao Merhaba, bebeğim 9 Aylık ¾ saatte bir 150 ml formül mama alıyor. Ek gıda olarak günde 3 öğün vermeye calısıyorum 🫶🏻Ek gıda kafamı karıstırıyor 1su bardagı çorba içtiğinde öğün sayılıyor mu , mama kadar doyurucu oluyor mu acaba Sizde Durumlar nasıl