Merhabalar 5 ay 8 günlük bir oğlum var ve bu aralar hep geceleri uykusunda çığlık atıyor , bazen bir iki kere çığlık atıp hiç uyanmadan devam ediyor uyumaya bazende feryat figan bağırarak uyanmaya çalışıyor … kucağıma lonca sakinleşiyor tekrar yerine koyunca yine huzursuzlaşıyor artık eşimi odaya yollayıp tamamen yanımda yatırıyorum daha azaldı çığlıkları ama anlam veremedim sebebi ne olabilir ? Var mı bu durumu yaşayan kimse ??