meyrmo bende çok kararsızdım ama yaptırdım, hem maliyetli hemde bebeğimi yoran aşılar oldu. Ama eğer küçük bir ihtimal de olsa bulaşsa sonuçları çok ağır olduğu için bu vicdan azabı ile yaşayamam şuan içim rahat ben ben önlemimi aldım diye düşünüyorum sırf bu korkuyla yaptırdım ek olarak tüm doktorlar da yaptırılmasını öneriyor