Kızlar göğüs ucumda süt incisi denilen beyazlık oluştu yaklaşık 1.5 aydır bebek emdikçe açılır diyr düşündüm ama açılmadı. Sert bi beyazlık toplu iğnenin top kısmı kadar diyim. Artık o kadar canım yanıyor ki göğsüme dokunamıyorum. Dr sadece antibiyotikli krem verdi. İnternette iğneyle patlatın 🤯 vs diyor ama dokunamıyorum bile artık ağrısından ne yapacağım bilmiyorum.
Bilgisi olan varsa lütfen artık acil 🆘 help me 🆘 yardım 😫😥