Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık
doğum sonrası ilk 15 gün kanamam oldu
sonra 40. Gün yine oldu 1 hafta kadar
ama devamında düzensiz olmakla birlikte regl oldum hep emzirmeme rağmen
Regl döneminde sütümün azaldığını hissediyorum normalde bebeğim bi göğüsümle doyuyor dönemim boyunca ikisinide içiyor hep
Birinci sorum bu normal mi
İkinci sorum ise hem emzirme hormonu hem regl hormonu salgılanması bedenimi yorar mı kendimi çok bitkin tükenmiş hissediyorum çünkü
Üçüncü ise bu durum için herhangi bir öneriniz olur mu