betul1998 Kizlar bebegim 3 aylik olucak ,sezeryan dogumla dunyaya geldi.Ben hala regl olmadim normal mi?
gncglozclk betul1998 dogum yaptım 35 gunlukken ılk regli oldum buda 2. Ayım tekrar oldum bu kadar hızlı düzene girmeside normal mı 🤔
ebruylmz12345 Bende 6 ay olucak ama hala olmadım 40ımdan önce bi kere oldum 3.4 gün sürdü ondan sonra olmadım test yaptım negatif de çıktı
Asuoyku betul1998 Normal. Düzenli emziriyorsan 1 seneye kadar olmayabilirsin demişti doktor. 6 ay oldu bende henüz olmadım 🙂