SweetMom__
Ben kullanıyorum bayadır 6 7 aylıktı aldığımızda şuan daha da uçmuş sanırım fiyatı biz memnunuz oğlum 22 aylık olacak şuan kendi bile alıp çekiyor çekim gücü iyi iki başlığı var pille çalışıyor iki tuşu var yavaş hızlı Babyvac bende alacaktım ama ablamla annem alışveriş yaparken aldıkları için onu kullanmaya devam ettik hala daha kullanıyoruz