atlasinem işte aslında o kakadan değil bağırsakta olan daha çıkmayan gazdan kaynaklı ıkınıyordur bebekler bizim gibi bağırsaklarını kontrol etmeyi bilemezler ve bebekte gaz bağırsağı gerdiği için bebekler bağırsağın başlangıç kısmında bulunan gazı sona getirene kadar ıkınır ve gerilen bağırsak ciddi ağrı yapar yetişkinlerde olan gaz sancısı gibi bebeğiniz muhtemelen kolik o yüzden uyumuyor ve sadece annesütü alan bebekler kabız olmaz annesütü kabız yapmaz şöyle düşünün uzun süre kaka yapmamasını da sürekli sıvı ile besleniyorsunuz posa olmadığı için bağırsak dolmuyor bağırsak dolmadığı için de kaka çıkışı yok annesütü daha fazla emildigi icinde annesütü ile beslenmede 10 hatta 12 gün çok normal kaka yaptırcam diye bebeğinizi daha fazla yormayın gazı için kucağa alıp hafif hafif zıplayın ev içinde yürüyün veya pilates topu üzerinde oturup kucakta zıplayın