Mom09 içinde şeker var,ben beğenmedim.normalde bebeklere de verilebilir yazıyor ama şekerli olduğu için ben vermedim.kendim de 2-3 sefer içtim gaz yaptı sonrasında bıraktım.hipp emziren anne çayı var süt yapması için onu içiyorum her gün,anason filan onda da var uyku için