Benim bebeğimde 38 derece ateşle yattı 4 gün antibiyotik tedavisi uyguladılar kanında az bi enfeksiyon var diye çok zor hayat zehir oluyo hep orda kalcakmıs gibi geliyo ama çıkıyo benim üzüntüden sütüm kesildi basarabiliyorsanız morali yüksek tutup bol bol süt sağın ben hasta olduğum için emzirmeme bile izin vermediler süt sagıpta götüremedim bile