İyi akşamlar arkadaşlar 3 gün önce doğum yaptım 38+1 haftalıkken ben taburcu oldum ama bebeğim küvezde solunum sıkıntısı varmış bugün ağzına ve burnuna takılanlar çıkarılmış kendi solunum yapabiliyormuş durumu iyi bu hafta taburcu olabilir dediler ama morelim çok bozuk böyle bi durum yaşayan var mı bilgilendirebilir misiniz rica etsem