Hanifeisrfl Ne iyi gelir?? 1 buçuk yaşında oğlum sesi kısıldı iyice. 3-4 gündür burnu akıyordu öksürük vardı,bugünde sesi kısıldı ve balgam var zorlanıyor gibi.
livanurvealpinannesi61 Hanifeisrfl beyorganik atom alın günde 2 3 kez verin çok iyi geliyor. Udi hindi yağı burnuna damlatın yada içirin
edz2305 Hanifeisrfl Benim oğlumun balgamı var öksürüyor burun akıntısı 2 haftadır geçmedi neredeyse yapmadığım şey kalmadı kbbye mi götürsem
edz2305 Hanifeisrfl Götürdüm canım işte 2.kere hatta 3 ilk sağlık ocağına sonra tekrar acile bide çocuk doktoruna bişey yok dedi dedim nefes alamıyorum artık kbbye mi götürsem diye düşündüm randevu yok