Deletedmom_110 Sizce tutsam mı yazdım diğer postuma cvp gelmedi adette olmadım suan devam eden bir leke de yok sahura kalkıp kontrol edip mi tutsam ne yapsam sizce?
gencmom_ Deletedmom_110 pis kan gelmiş olabilir büyük ihtimalle ya sabaha karşı yada yarın adet olabilirsiniz Benim öyle oluyor çoğunlukla
tantuniayrangerisiyalan Deletedmom_110 Ben olsam abdest alıp niyet ederdim adetse yarın gelir zaten en fazla bozarsınız
Gul-42 Deletedmom_110 egerki adet gununse oruc tutma olmaz vaktın varsa gusul al yıne gelırse zaten olmaz ıcındekı suphe kalkmış olur
ReisinKizi Deletedmom_110 eğer son reglin bitiminden 15 gün geçtiyse adetli sayılırsın. Yani oruç tutmamalısın
aselbusraasel Kuzununannesi Deletedmom_110 reglin yaklaşmışsa eğer tutma bence en azından yarın için büyük ihtimalle yarın devamı gelir zaten
gencmom_ Deletedmom_110 tam bilemiyorum ama riske atma tutma desem ya reğl olmazsan Bence kanama falan yoksa niyet et yine sen birden gelirse reğl zaten yapcak bişey yok 🤔 Benim ilk günü hiç bişeyim yokken öğlen 2 de reğl oldum o kadar üzüldüm ki Abdestte alın ama
Deletedmom_110 aselbusraasel valla ben 2 aydır düzenli görüyorum geçmişte korunma yöntemlerinden kaynaklı görmüyordum 😩
tantuniayrangerisiyalan Deletedmom_110 Bilgim yok kahverengi leke dediğin için dedim belli ki kan. Yani adet olmazsan da yarın boşa gitmez en azından tutarsın olursan da bozarsın
ReisinKizi Deletedmom_110 gusüle falan gerek yok adet bitiminden sonraki 15 gün içindeysen özür kanaması olur o şekilde tutarsın orucu.
ReisinKizi Deletedmom_110 şimdi takvimden baktımda reglin 10 gün bile sürdüyse 15 günü doldurmuşsun yani oruç tutma regl başlanhıcı büyük ihtimalle
Taze1mom Neslihan_46 @Deletedmom_110 @gencmom_ @Gul-42 tantuniayrangerisiyalan Ballibademin_21 Dondurmalikahve ReisinKizi selam kızlar benimde sprialim var ara ara minik kanamalarım oluyor dün gece yine olmuş gusul tazeledim sabah yine gelmişti. Orucum bozulur mu yoksa böyle devam mı edeyim ? Netten baktım kimi yerde bozar diyor kimi yerde bozmaz neye bakacağımı şaşırdım size sormak istedim 🙏 Hazır post varkende yenisini açmadım 🙊