Kizlar 5 ay oldu alalı ısı pompalı aldık çok güzel herşeyi harika ama sınir oldum mesela bı tisttum vardı baya uzun ve salaş bı tişört şuan popo üstüme geliyor kısaldı çekti ve uzun ayarda kurutuyor makina çoğu şeyde bu şekilde eşim memnun herşey hemen kuruyor diye ama ben değilim kıyafetler olduğundan daah kısa gozukuyor dolap kuruluğu birde ütü kurulduğunda ayar yapıyorum ama yinede çekiyor niye böyle yapıyor kızımın kiyafetlerini kurttum küçülüyor nasıl bı ayar yapmak lazım kizlar bu şekil giderse sarıçam ama yada herşeyi çok büyük almamız lazimki çektiği zaman sikinri olmasın e bunlami ugrascan ben sizinki nasıl ya benmi yapamadım acaba youtubeden de baktım genel de hep dolap kuruluğu öneriliyor bebek için program bile yok zateb