Iyı aksamlar arkadaslar kızım bana çok baglı hıç bir işimi yapamıyorum dersem yerıdır yenek bıle yaparken kucagımda tek elle yaparım süpürge acmam açamam imkansız çok korkuyo sesınden yuksek bı sesı de yok kaynanamı cagırırım o alır kızımı gecer en kuytu yere oyle süpürürüm neyse hepsını gectım de geceleri çok zor hep emmek istıyo gunduz öyle bır dert yok 10 aylık olduk resmen benı emzık nıyetıne kullanıyo saat bası uyanır yanıma ne ara alıyorum artık farkında olmuyorum gece agzı açık hep aranıyo gece ıcın en azndan ne yapabılırım 🙏 lütfen yardımm