Merhabalar,kızım 52 günlük ve kolik bir bebek hipp marka mama kullanıyorduk ama kolik olduğu için doktor mamayı değişti.Aptamil comformil aldım fakat onu kusuyor.Sma comfort ve Evolve ac de önermişti.Aranızda bunları kullanan var mı?Tavsiyeniz nedir?