_ozdemmmm0 Yani ben şu mantığı anlamıyorum. Herhangi bir tetkik yapmadan bize de verdiler 10 gün önce. 3. ayda kan değerlerine bakılmıştı hiçbir sıkıntı yok çok şükür. Ilk gün tedirgin oldum vermedim ilacı veren hemşire açık açık söyledi huysuzlanacak, uyuyamayacak, kakası siyahlaşacak diye. Ertesi gün bi araştırayım dedim aman Yarabbi bi gördüm bebeklerin yüzü parçalanmış resmen ilacın içeriğindeki parabenden dolayı. Biz deterjan, ıslak mendil vs. cildine bile parabensiz ürünler kullanmaya gayret etmişken vücuduna paraben yüklemesi yapmaya çalışıyorlar. Gördüklerimden sonra vermedim valla , hoş zamanında annelerimiz bizi ilaçlarla mı büyüttü sanki dedim vermedim.