asl467_ yirmiikikasim23 bizde anne sütü almadı 4 aylık 6300 grm doktorumuz çok az diyor ama oğlum gün içinde akşama kadar ancak 120 CC tek iciyor tahlilerde temiz çıktı
yirmiikikasim23 asl467_ kac saatte bir peki? bi kerede 120 mimi yoksa gunun toplamimi 120 ? mama yiyen ve zayif bebeklere erken ek gidaya baslatiyo doktorlar oyle biliyorum bu konuyu konustunuzmu peki
annebebek5200 3 kilo doğdu şuan 2 buçuk aylık dün kontrolde tam 6 kiloydu doktor iyi mi diye sordum anne sütü aliyo demi dedi sadece anne sütü dedim iyi o zamn maşallah kilosu fazlasıyla güzel böyle devam dedi.
asl467_ yirmiikikasim23 ilk yoğurtla başladık Kaşıkı maması veriyorum pirinç unu doktor dedi bunları daha kolay hazmeder 6 aydan sonra yumurta felan gevebilirsin dedi
yirmiikikasim23 asl467_ anladim tesekkur ederim. bebis saglikliysa kilosnuda alir hic merak etme onemli olan saglik💕
prensesim0904 ellfa Benim kızım 2ay 27 günlük 4900 kilo 2990 doğmuştu orta derecede dedi ebesi 800 Gr eksiği var burda ki yazılanlara da bakınca bebeğim az kilo almış sadece anne sütü içiyor
Helincik ellfa benim kızım da 2095 doğdu. Şuan 3 ay 29 günlük bugün dr deydik 6300 olmuş. Çok iyi dedi dr. Son 2 ay birer kilo almış.