Ben ilk olarak yeşil erik aşerdim kasım ayındaydık eşim bulamadı babam balık pazarında bulup getirmişti oda buzluktandı pörsümüştü buzu eriyince yiyemedim ( salak gibi aklımıza trendyol gelmedi.)
Sonra şırdan aşerdim ( kan serumu taktırıp bitince şırdan yemiştik eşimle şırdancı mehmette.)
En son 3 şubatta (hiç unutamıyorum burnuma kokusu gelmişti o gün inanılmaz bir seydi.) karpuz istemiştim eşim doğumuma 1 ay kala bulup getirmişti.
Et ve tavuktan inanılmaz tiksinmiştim asla ve asla 9 ay yemedim kasapta görünce bile kusmamak icin zor duruyordum sokakta.
Peki siz? ☺️