beyzaa38 Maalesef bazı şanslı insanlar emzirirken kilo verebiliyor,onun dışındakilerin boğazını tutmaktan başka çaresi yok.62 ile hamile kaldım,87 ile doğurdum.İlk hafta 76’ya indim sonra dikkat etmedim hopp 85.Bebeğim 21 aylık ve ben 60 olmayı başardım çok şükür 🙏Su şişesini yanınızdan hiç ayırmayın,hareket edin sürekli.Ben öğünlerde çok az yerdim aralarda da sütüm kesilmesin diye incir,hurma falan tüketirdim.Akşam öğünlerimde genelde yulaf olurdu yoğurtlu.Ama saat 7’den sonra lokma yemezdim.Sabırlı olursanız sonuç güzel oluyor 🙏👍