kızlar sizdede oldumu çok kötü durumdayım lütfen yardımcı olun normal doğum yaptım ilk başlarda dikişlermden korktgm için kendmi sıkarak wc e gidiyordum ve artk gitmeye korkuyorum çünkü kabız olmazsam bile dışkılama sonrası kanamam oluyor bagrsaklarımdamı sorun var acaba bgün kontrolde doktor baktı ultrasonda bagrsaklar iyi dedi doğum yapalı 7 gün oldu ama her tuvalet sonrası popo üstü otramıyorum sizdede oldmu çözmü varmıdır 😔😔