Bu boyle gitmez😅 eninde sonunda o yola gireceksin🥺
Ben de dun sabah tamamen sonlandirdim emzirmeyi
Ama azaltarak sonlandirdik biz, birden kesmedigim icin, sut azaldi,su an bi rahatsizlik yasamiyorum.
Ama kizim gece krizlerine giriyor, ve cok zorlaniyorum😅
Bence gece emzirmesini de kes. Aliskanlik olursa, istemeden emzirme sikligin artabilir.