sakinyasam 2 gecedir sadece emerken tıkalıymıs gibi ses geliyor.Ama gunduz yok sadece gece uyurken beslendiginde oluyor.Uyurken normalde hicbirseyi yok.Hasta mi olacak acaba neden olurki.5.5 aylık
fngnn sakinyasam sakinyasam ben de 3 gündür aynı hırıltı şikayeti ile ilaç kullanıyorum ama uyurken de tıkanmaya başlamışti. Yetişkinlerde ki faranjit gibi.. zaditen damla verdi bana bir de azitro diye minicik bir antibiyotik.. az dozda kullanıyoruz inşallah faydası olur. Siz ne kullandınız?
Happyyymomms sakinyasam bebeğim 9 aylık mamadan sonra hala hırlıyor maalesef mamadan sonraysa kesinlikle reflüden