neanladinyurdagull Meme reddi yaşıyoruz manuel sağım da yoruyor.Tekli elektrikli makina arıyorum uçuk fiyatlar olmadan.Mennun kaldığınız bi marka varmı
Elistos1 neanladinyurdagull bebebao var eller serbest şekilde sağım yapılıyo bu prizliye göre çok daha iyi büyük vakit kazandırır size ve herkes çok memnun diğerlerine göre emiş gücü daha iyi
ruyabars-22 neanladinyurdagull neanladinyurdagull hepsiburadadan eller serbest bebebao kesinlikle çok çok çok memnunum harika bişi avent almıştım keşke iki tane bundan alsaydım avent yerine ya elleriniz serbest her işi yapıyorum çok eğilmemek şartıyla unutuyorum sağarken bir yere bağlı kalmıyorum hçgayef güzel 👍🏻
Krnalp neanladinyurdagull ben önce Kraft kullandım bi arkadaşımındı sonra baktım ihtiyaç oluyo kiwi nin tek göğüs pompasını aldım çekiş gücü felan aynı tonla para vermeye gerek yok çok da memnu kaldım bence kiwi alabilirsin piyasadaki en uygun makina da o şuan
esmaaykur e bebegin eller serbest makinesi var hem kabloya baglı kalmıyorsun her işini yapabiliyorsun uygun fiyat diye onu söyledim
lilac esmaaykur ya bu makinayı ben mi doğru kullanamadım acaba 20ml/30ml çıktı hep, alt taraf süte değince daha fazla sağmıyo 🤔
emirtalhacan neanladinyurdagull kivi var ben memnunum ve ikilisi trendyolda çok uygun ben bimden tekli 500 e aldım geçen hafta hatta
neanladinyurdagull Elistos1 baktım teşekkür ediyorum bütçemi fazla aşıyor.Normalde bebeğim emiyo ama bu atak zamanı emmek istemiyor kısa süre için almak istiyorum en azından şu atak dönemi geçene kadar.Bu yüzden de daha uygun fiyatlı arıyorum
larijkoo Elistos1 bende bunu kullanıyorum. Hepsiburadanın yurtdısı sayfasından söyledim . 2 tane var ama tek bir tane bile iş görür asırı memnunum
oznuremirozdmr E bebek baby mom şarjlı göğüs pompasını kullanıyorum büyük rahatlık 496 TL ye indirimle aldım şu an 799 TL tekli elektirikliyi de 5 ay önce 699 TL ye almıştım ama prize bağlı kaldığınız için sıkıntı
neanladinyurdagull oznuremirozdmr bende de lansinoh manuel var memnunum ama sert yapıyor birkaç gündür yarıklar oluştu elektriklinin daha nazik olduğunu düşünüyorum.Uygun ve iyi çekimi olsunda priz önemi değil evimin heryerinde ara kablo var hiç olmadı powerbanke takarım.
esmaaykur lilac ben youha marka kullandım gayet memnunmundun fiyatı pahalı oldugu için e bebegınki bir emzirme danısmanından duydum yorunlarda parçaları cıakrtıp dogru takıldıgında sagım gucu artıyormus vs duydum