birprensesannesi7896 Kizlar 14 ü gece tahlil verdim 46 çıkmıştı bugun verdim 244 çıktı artış tuhaf mi normal mi acaba
ssunacicek birprensesannesi7896 iyi 180i gecmiş olması alzımdı hesaba göre geçmişş tebrikelr kimysal gebelik yaşayan biri olarak yazıyorum seninki gayet düzneli artmıs 🙂🙂🙂