Bende Profilo var memnunum ama program süreleri çok uzun gereksiz uzun bence hep kısa programa atıyorum o yeterli oluyor.Bu arada bende kotları atmıyorum çekme yapıyor.B
azi t-shirtlar da da küçülme oldu dikkat etmek lazım.Ama büyük rahatlik kurutma makinası