Glycn evet bunların hepsi normal süreç. Sistemlerin çoğu doğduktan sonra tamamlanıyor. Mesela dolaşım sistemi; o yüzden elleri soğuktur bu onun üşüdüğünü göstermez. Sindirim sistemi; yeni gelişmeye başladığı için gazlı olurlar falan. Buda bizim bebeğimizin sağlıklı olduğunu gösterir şükürler olsun 🥰