Hanımlar hayırlı geceler yeni ehliyet aldım üç ay falan oluyor, Anadolu yakasında yaşıyorum İstanbul ve trafiği meşhur malum.
Trafiği çıkan sürücü annelerimiz den özellikle İstanbul trafiğine çıkan annelerden cesaret istiyorum , iki kere kullandım ilçeler arası ama parklarda çok geriliyorum deneyemedim bile hiç neler tavsiye edersiniz siz parkları nasıl cozdunuz
Araba manuel bu arada:)