Bizde bugün 6 aylık olduk gece uykumuz düzeni değişti ve yarım saatte bir uyanan bebek oldu. Çok yoruldum herşeyi tam. Dişi kaşınıyor diye soğuk uygulama yapıyorum. Kendimde kasıyorum çok memnun ama ne gece ne gündüz uykularımız yok. Kucagımda uyuyor yatırıyorum uyanıyor. İnşallah sizinki öyle olmaz