Kızlar ya hanılelıkte bu kadar degıldı suan emzırme surecındeyım 4 aylık kızım ama böyle bi dökülme yok tarağı saçımın tepesinden aşşağıya ındırene kadar bı ton saç dökülüyor resmen her yerde saç nasıl çözebılırım bu işi ya ne kadar sürüyor acaba bı doktora mı gitsem