Yakamoz anladım,ben 56 gün oldu hala kontrole gidemedim,dıştan bakınca meydandaydı benimki de ☺️ Kalp problemimde vardı benim riske atmadık,alttan muayene bile korkutuyordu beni patlar filan diye,normal hiç yapamazmışım zaten 😊 varisler olmadan önce normal istiyordum ama kısmet 😊