Eceerva Saçlarım rengarenk oldu. Artk boyamak istyrm bebebgim 9.5 aylık acaba zararı olurmu ya. Bı kaç saat sütümü sağıp atsam olmaz mi
alpinannesi__ Eceerva ay bende boyatacağım artık yeter benim de 10 buçuk aylık bayram sonrası boyatacağım kesin oğluşumun doğum gününde bomba gibi olmak istiyorum 🤩😂
Seliscee Eceerva ben 6 aylıkken diplerine gelmeyecek şekilde boyattim 1 yaşında tekrar boyatacagm pek zararı olacağını sanmıyorum fakat yine de çok diplerine deysin istemedim
kuzeytobaby Eceerva ben bebeğim 8 aylıkken boyadım bitkisel boyayla. Gece boyamıştım uyanınca mama verdim sabah da sütümü sağıp attım.
ahlsf Ben boyadım geçen gün. Bebegim a7 aylik. Baktım herkes boyatiyo ya ne kadar zararı olabilir ki bilemedim
Eceerva Seliscee ben ombre kullanyrdum tekrar açıcı işlem uygulanır o düşündürüyr işte beni koyu bir renk yapsam hadi neyse de
Deletedmom_89 Eceerva oğlum 13,5 aylık geçen hafta boyattım, doktora sordum toksik bir şey sonuçta boya dedi kuaförüne sor bitkisel boyalar var dedi. Kuaföre sordum yok öyle bi şey yalan dedi bdjbdjkdnd ben de boyattım gitti ya valla artık
hellokitty8 Eceerva bir şey olmadı canım bir hafta oluyor boyayalı normalde çok pimpirik biriyimdir ama hiç düşünmedim
Deletedmom_89 Eceerva aynen mesela uzun sürünce eşim kuaföre geldi çünkü sadece ben kalmıştım bdkdndj abi hep boya yaptık burayı solumasın çocuk dedi adam dürüstçe 😂😂😂 bence o an solumaması önemli ya
cimcime1018 Eceerva 8.5 aylıktı bebeğim ben de boyadım. Boyayinca bebeğimden uzak durdum sadrce yikayana kadar. Ağır kokuyo biliyosunuz. Bı zarari olmadı çok şükür. Önemli olan kokuyu solumamasi bence. Süte de nasıl gecicek boya o da mantıklı gelmiyor ben de öyle cesaret ettim
cimcime1018 Eceerva Ben boyadım yıkadım normal emzirmeye devam ettim canım. Eğer tereddutte kaliyosan yapma tabi. İnternette de geçmediği yazıyor
mizginelif Eceerva 40 çıktığı gibi boyadım bi zararını da görmedim. Bu ay sonu tekrar boyamayı düşünüyorum.
Eceerva cimcime1018 çok tereddüt ediyorum. Ama bu halimden de memnun değilim ise başlayacağım yakında düzgün başlamak istyrm ayrıca. Evde olsam hadi neyse bı kaç ay daha idare ederdm de