[silindi] Iyi akşamlar hayırlı ramazanlar hanımlar. 1,5 yaşında kızım var kulağını deldirmeyi düşünüyorum. Ama arka tarafı uyurken yan yatarken falan batar mı acaba diye merak ediyorum. Tecrübesi olanlar cevap verirse sevinirim. Şimdiden teşekkürler
begonviller [silindi] batmasından ziyade kulak memesinin gelişiminin 2 yaşına kadar sürdüğünü o zaman deldirmenin daha doğru olduğunu söylemişlerdi bana
Demetbulut [silindi] kızım 10 aylıkken deldirmistim .. hiç sorun yasamadi .. ya yatarken ne de kabuklanma vs gibi
LavininAnnesii [silindi] ben kızım istediği için 2 yaşındayken deldirdim. İlk günler uyurken biraz rahatsız ediyodu ama alıştı hemen
traineemom [silindi] kızım 3 yaşındayken kendi istedi deldirdik, yatarken vs sorun olmadı arada saçları takılıyordu onu kendisi sorun ediyordu şimdi takılsa bile kendi çıkartıyor onun dışında bir problem yaşamadık
lidokain begonviller hayır 4 yaş en erken doktorlar öyle öneriyor ama bence doğru olan çocuk istediği vakitte delinmeli. Mesela annem deldirmemis ben ta 10 yaşında deldirmistim
zuzum34 Ben kızımın kulagını 5 Aylıkken deldirdim hiç sorun yaşamadık ne kabuk ne de batma cokta tatlı duruyo🥰
Badeninannesi1 traineemom peki krem vb şey sürdünüz mü ilk zamanlar benim kızım 28 aylık çok hevesli ama bilmiyorum nasıl olur canı yanar mı uykusu bölünür mü diye
Sesimgeliyomuuu [silindi] 5 aylikken deldirdim bende cok guzel duruyor minnos minnos oyle agri aci batma vs olmadi cok sukur
Lareninannesiii [silindi] 5 aylıkken deldirdim valla hiç sıkıntı yaşamadık ilk delinirken anlık olarak korktuğu için ağladı bence. Daha sonrasında ne yara ne kızarıklık nede batma olmadı iyi ki deldirmişim çok şeker duruyor 🥲
Haffuse Ben kizimi 4⁵ aylikken deldirdim, ve yigenim de 3 yasinda, ona da yakin zamanda deldirdik. Tabancayla delindi, ve hic endise ettigin gibi sikintilar olmadi