fatma2711 ben çok çok ağrılı 4 aylık süreç yaşadım. Ne yaptıysam fayda vermedi, 1 şeyden başka. Bepantol krem vuruyordum. Sonra streç sarıyordum ki krem dağılmasın. Hem de streçi göğüsümün ucu hisseden deşiyordum ki süt aksa oradan çıksın. İnanırmısınız 3-4 güne bitdi yara da ağrı da. Tshirt bile giyemiyordum ağrıdan. Hem streçle süt de bir miktar içerde kalıcak , iyileştiricek