Arkadaşlar ramazan başında çenem çıktı acile gittik röntgende çıktığını geri takacaklarını söylediler 3 defa uğraştılar ses gelmedi ama doktor oldu sanırım diyip röntgene yolladı sonrada yerine girdiğini söyleyip eve gönderdi. Fakat günlerdir çenem aşırı ağrıyor ve ağrıyan taraftaki kulağım da beraberinde ağrıyor. Tekrar doktpra gitmek istiyorum ama acildeki doktor ağrı devam ederse plastik cerrahiye gitmen gerek demişti? Çene cerrahisi bakmaz mı nerden randevu almalıyım ? Lütfen yardım edin 🥲