yildizcik01 4 aylık bebeğim var mama vermeye başladım ve 2 saatte bir 120 ml içiyor . Mama vermeye başladığımdan beri kusması arttı 🥹 sizce neden önerilerinizi alabılır mıyım ?
ege4 yildizcik01 bizde ilk mamaya başladığımız da aşırı aşırı kusuyordu. Zamanla mamaya alışınca kusması kesildi canım. Belki sizinki de ondadır . Birde çok sıcak çok soğuk olmasın mama ona da dikkat etmek lazımmış 🤭🫶
sedanur38 yildizcik01 bence 2 saatte 120 cc çok fazla bebekte fazlasını atıyor muhtemelen ben 90 cc veriyorum kusma olmuyor 120 veriyorsan 2 saate çok 120 cc verecek kadar acıkmıyordur
Elistos1 yildizcik01 gaviscon şurup öneririm bizim ki içmemiş olmasa bile kusardı reflüsü vardı bu ilaç bize çok iyi geldi
bbkanne yildizcik01 çok fazla veriyorsunuz benim bebeğimde 4 aylık 3-4 saatte bir 90 cc içiyor kilosu gayet iyi