aysuuyenihayat Aylakiz0-6 ayyyy geçen gün aprilla ürün düzleştiricş sipariş verdim trendyoldan ve sadece 380 tl ye. Hayatımda çok marka kullandım Philips’ine kadar. Ama bu düzleştiricş bütün ama bütün pahalı markaları ezer geçer alın aldırın
Enu Aylakiz0-6 ablam ve yengem remington 8540 kullanıyor. Kodunu tam bilmiyorum ama ikisi de çok memnun.
Aysegulll44 Aylakiz0-6 Philips keratin bakımlı olanı kullanıyorum zor şekil alan saçımı bile harika yapıyor ve aşırı parlak da gösteriyor modelini tam hatırlamıyorum ama kutusunu da atalı çok oldu
hemsireanne112 Aylakiz0-6 kendimi bildim bileli nerdeyse her gün braun kullanıyorum satin hair çok memnunum birini 12 yıl kullandım kablo temassızlığından 12.yılda bozuldu. 2.sinide alalı 3 yıl oluyor çok sağlam.