Tgbaondrr Merhabalar. Bu hafta bebeğimin 12. Ay aşıları var. Sanırım üç aşı birden oluyomuş ama yaptırırken bebeğimi sakinleştirebilceğim bi yöntem öneriniz varmıdır. Yüreğim hiç dayanmıyor. Üç aşıyı aynı anda için sızlıyor düşünürken bile.
Bukonularagirmeyelim Tgbaondrr onlar bizim düşündüğümüzden güçlü merak etme evet kılına zarar gelmesin inşallah evlatlarımızın ama o an ağlıyorlar yapacak bir şey yok biz geçen ay yaptırdık oradan parka gidip salıncak bindirdik 😀