ipek_duru Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar. Kızım 4 ay 23 günlük akşamları yapıo genelde uyurken ayaklarını havaya kaldırıp geri vuruyor acaba neden yaparlar böyle bişey
Oglumvebennnn ipek_duru 4ay 20 günlük oğlumda aynı biz eşimle mutlu oluyoruz öyle yapoyo uykudabbide,🤣🤣 sanırım üzerini açmaya çalışıyor gayetye açıyor üzerini 🫡
Dlk55blt-rdvn ipek_duru bizimki de ozmaanlar uzun bi süre yapmıştı neden olduğunu bi türlü anlayamamıştık.Şuan 17 aylık bayadır yapmıyor
Gamzecelik ipek_duru benim bebeğimde aynısını yapıyordu merak etmeyin bir sorun yok kendini keşfediyor ve büyüyor yakında dönmeye çalışacak :)
ipek_duru Gamzecelik büyümesi çok güzel Bi duygu özellikle konuşurken karşılık veriyor gibi tepki vermesi ❤️
Ersoynesli10 ipek_duru 7 Aylık oğlumda hep yapıyor özellikle üzerini örttüğüm zaman açmak için yapar bezlerken bezletmemek için yapar bir çok şeyden ötürü yapabilirler canım
pivpivpivahmedmuhsin ipek_duru Benim oğlum gazı ya da kakasını yapamadıysa öyle yapıyor. Çıkmayınca uyanıp ağlıyor.
Maka_Paka ipek_duru Deli manyak oğlum diyip yatıyordum ne yapayım. Her halleri güzel. Dur özledim gidip azcik opeyim 😁
_tuuggcce_ ipek_duru o dönemde bebeğimde aynısını yapıyodu. Gece uykuda kendini bile uyandırıyodu o hareketi. Bence ayaklarını keşfediyolar