oseymann Bebeğimin dişi çıkıyormuş gibi beyazlık var. Sürekli elini oraya götürüp ısırıyor. Emziğini verdiğimdede aynısını yapıyor. Tükürükleri akıyor ağzından.Huysuzluk ishal var. Diş çıkarması için erken değil mi ?