Vardır yumuşak olması süt olmadığı anlamına gelmez göğüsler terbiye olmuş demektir genellikle 3-4 aylardan sonra olur. Benim göğüslerimde taş gibiydi ilk 3 ay sonra yumuşadı ama bebek her emdiğinde sızlar süt gelir onun ihtiyacı kadar. Yani öyle düşünüp göğüslerinize de sütüm yok mesajı vermeyin